Krajobraz Rzeczpospolitej

niedziela, 15 sierpnia 2010

Skępe - ks. Michał Dłutowski





Pan Bóg zesłał księdza. Podszedł i spytał, czy mamy kapłana. Wyglądał mi na kleryka! Jest wikariuszem u św. Józefa, na Kole. Przyjechał z ojcem. Będzie katechetą u Norwida (XXIV LO). Zastrzeliła mnie jego otwartość. Coś niezwykłego u większości księży. Mszę odprawił pobożnie, z namaszczeniem. Z kazaniem. I zaproponował błogosławieństwo dzieci, z nałożeniem rąk. Wszyscy się ustawiliśmy.

Podziękowaliśmy mu św. Teresą i hymnem szkoły. To są nasze wizytówki. Jego ojca spytałem, jak się wychowuje takich porządnych ludzi.
Wzięliśmy od księdza namiary. W domu zajrzałem do Internetu. Padłem!

Ksiądz ma na imię Michał, jest w Grupie Artystycznej "Fidion". Prowadzi z kolegą stronę internetową poświęconą świętej siostrze Faustynie. Dyplom z rzeźby zrobił w 2001 r. Po obronie pracy dyplomowej wstępił do seminarium na. W czasie trwania studiów wygrał konkurs na pomnik papieża Jana Pawła II w Ożarowie Mazowieckim.

Mamy szczęście do księży artystów. Andrzej Madej, ks. Jan od biedronek, teraz ksiądz Michał spotkany w kościele Zwiastowania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz